Monday 14 January 2013

Cemburu..OH..Cemburu


hye3.. tbe2 plak cite psal cemburu ne.. edeh . suka hati la ba . hehee.. besa la ba kn . smua manusia yg normal m'punyai rasa ''CEMBURU'' . tp peringatan pada kaum2 lelaki ne.. bole la juga di anggap sebagai nasihat . hehee.. perempuan ne cemburu dia 2 kali lagi banyk dari lelaki . bila dorang marah 2 nahh.. cm singa . hahaahaa :P . cubitan dan penampar perempuan adalah yang paling sakitttt . klau kamu pernah kena tampar tau pun cubit la ah.. hehee..
    perempuan ne . bila suda sakit hati.. mulut tu pedasss sangat2 . tapi tak smua perempuan g2 la . ada juga yg penyabar.. pa2 yang jadi dorang cuma redha.. sabo je la . ar . lbih kurang g2 la.. hehee
    memang sakit kena tipu . lagi2 dengan org yang kita sayang.. saya pun pernah juga kena tipu banyak kali . sakit 2 memang sakit.. tp ber la 2 jd pengelaman saya supaya xkena tipu lg :') . tuhan ja yg tau pa yang saya rasa masa 2.. tp tak pe la 2 . yang lepas ber la ia berlalu.. bwat pa juga mau di ingat kan balik2..
    dulu saya ne s'org yang penyabar tau . hahaa  tp bila kena tipu ja balik2 ne.. alaahh.. setinggi gunung da cemburu aq ne . ''jan dekat2 dengan prempuan 2!'' . ''eh . jan tingu prempuan lain'' . ''np tak agkat bila org call? owh..calling ngn mak we baru ek?!'' .. msti ada perkataan 2 . tapi 2 dulu la . sekarang ne saya berubah suda.. heheee.. rasa b'syukur sngat2 bila kali ne saya pilih org yang betul . dia la yg buat saya berubah . xlagi telampau ego . dia ambil berat pasal saya.. carring b'hbis ne :) . wlaupun selalu gaduh . tp skrg kami ok2 da .. sayang ba saya mgm dia . hahaa . saya b'rubah demi dia ne .. teda laki lain yg dpt ganti dia bhaaaa .. bnyk2 lelaki cuma dia ja yg sayg tingu ;) . tahun lalu punya men jahat saya ngn dia.. CEMBURU ne kn!!!
    saya nasihat kn . jan la jd org yg tlampau cemburu nanti gf/bf cabut lari :P .. hehee.. k 2 ja tuk hari ne sekian :)

No comments:

Post a Comment